...

... پونیشا :: نیروی کار مجازی پونیشا :: نیروی کار مجازی

iran target

iran target

iran target

iran target

iran target

ثبت نام سومین دوره جام بزرگ بازیهای رایانه‌ای خلیج فارس

NINJA NINJA | دوشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۵۱ ب.ظ

ثبت نام سومین دوره جام بزرگ بازیهای رایانه‌ای خلیج فارس از شنبه 30 مرداد ماه سال جاری آغاز و تا تاریخ 20 شهریورماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی جام خلیج فارس، مهلت ثبت نام برای رقابت در این جام تا تاریخ 20 شهریورماه خواهد بود و بلافاصله دور مقدماتی این جام در بیش از ۳۵ مرکز استانی برگزار خواهد شد و نفرات برگزیده ابتدای مهرماه جهت رقابت در دور نهایی به تهران اعزام خواهند شد.
این دوره از مسابقات در 8 رشته انفرادی و گروهی بر روی ۲ پلتفرم PC/Desktop و Consol انجام می شود.
یکی از اهداف اصلی این جام حمایت از بازی های ساخت ایران است و به همین منظور بازی های داخلی از جمله مبارزه در خلیج عدن ( مدار۱۰ درجه) ، ارتش‌های فرازمینی و شتاب در شهر در کنار بازی هایی همچون، Pes13،Fifa14 ، Dota2 ( ویرایش خلیج فارس )، CS GO (ویرایش خلیج فارس ) و LOL (ویرایش خلیج فارس ) قرار گرفته است. از دیگر اهداف جام خلیج فارس می توان به غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و ساماندهی و هدایت گیمرها به منظور حضور در رقابتهای جهانی اشاره کرد.
لازم به توضیح است این دوره از مسابقات به همت مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال و شبکه ملی فرهنگ برگزار خواهد و بنیاد ملی بازیهای رایانه‌ای و وزارت ورزش و جوانان نیز ما را در برگزاری هرچه بهتر مسابقات همراهی خواهند کرد.
با توجه به حمایت سازمانهای مربوطه همچون سالهای گذشته برای نفرات برتر در تهران خوابگاه در نظر گرفته شده است و جوایز نفرات برگزیده نیز در مراسم اختتامیه در تاریخ 12 مهرماه سال جاری در مجتمع کوروش برگزار خواهد شد، اهداء می گردد.


  • NINJA NINJA

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
http://www.rtl-theme.com/author/ninja2526?aff=ninja2526